TK/TR Jaeger-LeCoultre Reverso Duoface medium

Te koop/te ruil

Merk en model: jLC Reverso Duoface Q2458422
Diameter: 25.5mm x 42.9mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5-2025
Factuur en/of certificaat: fullset
Originele doos en/of eventuele accessoires: fullset inclusief een extra Casa fagliano strap in goede staat. De band die op foto’s op het horloge zit is zeer weinig gedragen.
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: handopwinder
Vraagprijs: €8.950

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierbij bied ik mijn JLC aan. Hoewel ik het één van de mooiste horloges vind die ik heb gehad, ben ik toch meer van sportmodellen waardoor ik de JLC te weinig draag en zodoende de interesse wil peilen voor een eventuele ruil of koop.
Het horloge is in een erg mooie staat en heeft nog fabrieksgarantie t/m 2028.

Bij een ruil heb ik interesse in de volgende horloges:
Rolex GMT master II 116710LN
Rolex Submariner 126610LV
(Mits in een vergelijkbare staat)

Aanvullende foto’s kunnen op verzoek gemaakt worden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

34 likes

Up. Doe een bod en wie weet ga ik akkoord. Op het horloge zit overigens een vouwsluiting en geen buckle.

3 likes

Nog een keer onder de aandacht.

2 likes

Up en prijs naar een vaste maar scherpe €8.550.