Beste,
Middels deze weg bied ik mijn leuke Longines Admiral Ultronic stemvork horloge aan.
Hoe gaaf ik het uurwerk (lekker zoemend als je je oor er tegenaan houdt) en hoe mooi ik de wijzerplaat en wijzers ook vind, goud en ik zijn gewoon geen match. Dit geinige horloge mag dan ook door.
Het horloge loopt goed. Dag en datum verspringen ook goed en zijn correct in te stellen.
Merk en model: Longines Admiral Ultronic
Diameter: 35/36mm zonder kroon
Leeftijd: 56 jaar jong (uit 1969 dus😉)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: n.v.t. zit een nieuwe ongedragen band op. In geval van verzending krijg je er een generiek doosje bij.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen geniet de voorkeur. Verzending valt uiteraard te bespreken.
Conditie (krassen, werking etc): frisse gebruikte staat. Wijzers en wijzerplaat zijn in top conditie. Kast heeft 2 kleine butsjes aan de zijkant van de onderkant. Zie afbeeldingen voor algehele staat.
Soort uurwerk en kaliber: Longines 6332, ESA 9164 uurwerk
Vraagprijs: 399 euro. Ruilwaarde schat ik zo ook ongeveer in.
Horloge kan afgehaald worden in Den Haag of Wateringen. Opsturen kan dus ook.
Voor inruil sta ik voor veel open. Zowel vintage als nieuw maken kans. Moet wel een geronnomeerd merk zijn, niet goudkleurig en niet groter dan 41mm (kleine polsjes helaas🙁). Eventuele bijbetaling is mogelijk.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Bedankt voor de aandacht.
Met vriendelijke groet,
TJ
En een foto van de twee butsjes. Het zit aan de onderkant van de zijkant en is niet zichtbaar bij het dragen.