TK/TR Longines Hydroconquest 43mm groen

TK/TR
Voorkeur voor verkoop, enkel interesse in ruil Tag Heuer Carrera Chrono.

Deze Longines Hydroconquest 43mm is in nieuwstaat! Doordat ik vaak de voorkeur aan een ander horloge geef wordt deze te weinig gedragen en dat is de reden van verkoop.
Horloge is uitgevoerd met een originele groen rubber band op maat (geschikt voor een pols van circa 18.5-20cm).

Op de sluiting enkele zeer lichte haarvaatjes, verder valt er weinig op aan te merken.
Er valt sowieso niks te klagen want dit is gewoon een heerlijk exemplaar.
Waterdichtheid tot 30bar en voorzien van saffierglas. Dus kan lekker mee het water in en het glas is perfect bestand tegen krassen.

Ik ben 1e eigenaar en uiteraard van het garantiebewijs, originele documenten en doos.

Hij mag naar een andere liefhebber maar dit hoeft niet, dus onzin biedingen heeft niet zoveel zin.
Meer info altijd mogelijk.

Merk en model: Longines Hydroconquest
Diameter: 43mm
Leeftijd: 20 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2025
Factuur en/of certificaat: Ja, alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald in regio: Originele doos.
Conditie (krassen, werking etc): 99/100 haarvaatjes op sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat. Kaliber L888
Vraagprijs: 1795,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

4 likes