Tk/Tr Longines Legend Diver

Beste HF,

Daar ben ik weer. De LLD mag vertrekken. Zit nog in de garantie tot 2029 en is in een zeer goede staat. Voorkeur gaat uit naar een ruil met een Gmt van bijvoorbeeld Squale. Andere (Gmt) ruilvoorstellen zijn welkom zolang ze 40 mm of groter zijn en ik niet degene ben die geld toe moet leggen.:joy:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Longines Legend Diver
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 2024 garantie tot 05-10-2029
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-10-2024 eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: Aanwezig ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet met extra rubber band (origineel op Mesh gekocht)
Verzendkosten of afgehaald: verzenden kk of ophalen Rotterdam
Conditie (krassen, werking etc): uitstekend, enkele lichte veegjes her en der. Geen butsen of diepe krassen.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch L888 gangreserve 72 uur
Vraagprijs: €1500 (nieuwprijs was €2800) ruilwaarde houd ik op €1600
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Thanks for Watching!:stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Omhoog op deze zonnige zondag!
Allemaal niet in beton gegoten dus voorstellen voor koop of ruil zijn welkom.
Zie vorige post voor kanshebbers wat ruil betreft.
Fijne zondag!:sun_with_face::sunny:

2 likes

Vraagprijs naar €1450,- ruilwaarde zet ik in op €1500,-
Heb een aantal voorstellen gekregen maar niks wat ik niet kon weerstaan.
Iemand vroeg wat ik bedoelde met veegjes!
Dit dus…

De kast is verder krasvrij voor zover ik kan zien. Mesh band heeft wel lichte krasjes op de sluiting.

Ruilen nog steeds voorkeur voor een Gmt met roterende bezel.

1 like