TK/TR: Mido Ocean Star Tribute Gradient Red

Deze toffe Mido mag het nest weer verlaten. Fijn horloge met heerlijke rubberen band. Het uurwerk loopt als een zonnetje :sunny:

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Mido Ocean Star Tribute
Leeftijd: 06-03-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2025
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart zit erbij, zie nu dat de fabrieksgarantie precies vandaag vervalt :sweat_smile:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Helemaal compleet
Verzendkosten of afgehaald in regio: Bij voorkeur afhalen, verzending op risico en kosten koper. Koffie staat klaar :women_with_bunny_ears:
Conditie (krassen, werking etc): Praktisch nieuw (paar haarlijntjes, bijna niet te zien, niet op foto vast te leggen), op de gesp zitten wel wat deskdive sporen.

Gegevens:
Diameter: 40,5mm
L2L: 47mm
Hoogte: 13,8mm (inclusief het bolle glaasje)
Bandaanzet: 21mm
Gewicht: 100 gram
Waterproof: 20bar, 200m
Uurwerk: Caliber 80 (gebaseerd op ETA C07.621)
Glas: bol saffier
Kroon: schroefkroon

Vraagprijs: € 525,- (zeer scherp, geen biedingen svp)
Ruilwaarde: € 625,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Review en foto’s
NA topic

Nu wat plaatjes :v:. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Alvast een prettig weekend! :+1:
Gr. Wander

11 likes

:point_up::point_up::point_up::point_up::point_up: up :point_up::point_up::point_up::point_up::point_up:

2 likes