TK / TR: Nieuwe Zelos GT 42mm Carbon Supernova. Nr. 80 / 150. Full-set

Te koop en/of te ruil:

Bij inruil van een horloge van mij voor deze gloednieuwe Zelos gekozen bij Seriouswatches.
Helaas heeft het horloge in die 2 maanden pas 1x een middag om mijn pols gezeten. Daarom te koop / te ruil.
Qua ruil zou ik een Bulova Day-date wel interessant vinden. Uiteraard met bijbetaling van mijn kant als dat nodig is. Verder laat ik me qua inruil verassen.
De originele band is nieuw en ongedragen daar waar ik de oranje FKM band er gelijk op heb gezet. Deze krijg je er ook bij.

Merk en model: Zelos GT 42mm Carbon Supernova. Nummer 80 van de 150 stuks.
Diameter: 42mm
Leeftijd: 04-2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04-2026
Factuur en/of certificaat: Zowel factuur als certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set incl. extra oranje rubberen band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk. Ophalen in Ede (Gelderland)
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat! 1x een middag op kantoor gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9133
Vraagprijs: 400 euro.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

4 likes

Gereserveerd