Omega Constellation Pie Pan
Een hele mooie en strakke Constellation Pie Pan, aangeboden met een beetje pijn in het hart, maar we moeten verder….
Merk en model: Omega Constellation Pie Pan (168.005)
Diameter: 35 mm
Leeftijd: 1968
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2024
Factuur en/of certificaat: originele factuur niet aanwezig, wel factuur van aankoop met Omega-service in 2024.
Originele doos en/of eventuele accessoires: hij komt in een mooie Omega travel case, de originele doos is er niet bij. Hij zit op een leren Omega band met Omega buckle.
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen kan in Den Bosch of regio Wageningen, verzenden kan op kosten en voor risico koper. En na ontvangst betaling. Afspraken alleen met TL2 en hoger (ben nog wat andere teleurstellende ervaringen in dat opzicht aan het verwerken…). Betaling alleen per bank.
Conditie (krassen, werking etc): hij wordt dit jaar 58… De dial en bezel zien er heel mooi uit, de case-back vertoont sporen van leven. De foto van de achterzijde maakt het wel iets erger dan met blote te oog te zien. Ik heb hem in 2024 volledig gekocht met Omega service.
Soort uurwerk en kaliber: 564
Vraagprijs: 2.300 Euro, is ook de ruilwaarde. Ruilen kan tegen mooie 34mm vintage Rolex (Oyster of Air King). Ik laat me graag verrassen door andere voorstellen, mag met cash up/down, maar ben wel wat kieskeurig.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Zeker!
Geniet van de recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.