TK/TR Omega Planet Ocean 600M - Zwart 43,5mm

Te koop en/of te ruil

Ik bied hierbij mijn Omega Planet Ocean te koop aan. Het gaat hier om de 43,5 mm variant met zwarte wijzerplaat.

Merk en model: Omega Planet Ocean - 43,5mm - Zwart
Referentie: 215.30.44.21.01.001
Diameter: 43,5mm
Leeftijd: Mei 2022
Datum waarop het in bezit is gekomen: Januari 2023
Factuur en/of certificaat: Beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set plus een Canvas strap (geen OEM)
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, ergens afspreken behoord ook tot de mogelijkheden.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is in goede staat, echter wel wat “desk dive krasjes” op de sluiting (zie foto’s)
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch kaliber 8900
Vraagprijs: 4500
Ruil: eventueel inruil van een Breitling Chronomat B01 42mm met blauwe of groene wijzerplaat bespreekbaar.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

24 likes

Een upje, er wordt aan gesnuffeld dus kom maar op…

Even een up, want met dit weer wil je deze om de pols :sun_with_face:

2 likes

Weer even omhoog… wat inruil voorstellen gehad, maar nog niet de goede.

2 likes

Upje, wordt soms gevraagd naar de prijs, die is redelijk vast, maar mocht er serieuze interesse zijn, kan er nog iets vanaf.

2 likes

Upje… wordt nog regelmatig gevraagd naar inruil, maar alleen voor een chronomat.

Prijs is niet in beton, maar houd het netjes :wink:

1 like

Zondag upje! Zal er 100 euro afdoen, maar de rek is er dan wel een beetje uit.

Op naar de minimale prijs, dus bieden heeft nu weinig zin meer…4300 en dat is um dan…

3 likes

Even omhoog, lekkere zomerknaller, wie pakt hem!?

2 likes