Hierbij bied ik mijn Omega Seamaster aan voor verkoop of ruil. Tav ruil ben ik benieuwd welke opties er zijn. Prima horloge en veel plezier mee gehad en leuk om kennis te maken met het merk Omega. Met de Uncle Straps en originele band zit ie net goed op 16 (en een beetje) cm polsen. Dat is uiteindelijk wel de reden dat ik hem aanbied omdat ik naar een iets kleiner diameter horloge en korte lug2lug wil.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:
Merk en model: Omega Seamaster 300M - grijze plaat
Diameter: 42
Leeftijd: horloge is van feb 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2025
Factuur en/of certificaat: geen factuur - wel de bijbehorende passen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met omdoos, horloge komt oorspronkelijk op blauwe strap, extra Uncle Strap 1479 en Wire Mesh Bracelet.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): horloge is heel netjes, zie foto’s. De (om)doos ziet er iets minder netjes uit
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800
Vraagprijs: 3800, idem voor ruil
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.