TK/TR Omega Speedmaster Moonwatch Professional white

Recent heb ik de Speedmaster in bezit genomen. Ik heb deze minder dan 5x gedragen, maar het is 'm toch nét niet voor mij. Ik ben niet de eerste eigenaar, deze heb ik aangeschaft via Chrono24. Qua ruilvoorstellen heb ik eventueel interesse in een Rolex Yachtmaster grijs/rood 40mm (116622, 16622), een Tudor Black Bay One 36 blauw, een Omega Aqua Terra 38mm Shades Atlantic Blue of een Rolex Oyster Perpetual 36 groen/blauw, of doe een leuk voorstel die in lijn ligt met deze horloges. Cash up/down mogelijk. De Speedy hoeft niet perse weg, er zit geen haast achter. Meer foto’s zijn uiteraard mogelijk bij serieuze interesse. Het betreft een complete set.

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Omega Speedmaster Moonwatch Professional white
Diameter: 42mm
Leeftijd: 05/2025
Datum waarop het in mijn bezit is:
gekomen(maand/jaar): maart 2026
Factuur en/of certificaat: beide aanwezig incl Chrono24 certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzendkosten en risico voor koper/afhalen behoort tot de mogelijkheden
Conditie (krassen, werking etc): 98/100, wat hele kleine draagsporen op de clasp
Soort uurwerk en kaliber: Omega 3861
Vraagprijs: €7.000,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes