TK/TR Orient Star RE-AU0207L00B.

Merk en model: Orient Star
Diameter: 41 MM
Leeftijd: sept 2019 (volgens serienr)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): vorig jaar via het forum
Factuur en/of certificaat: geen factuur, boekjes aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos, tags, Milanese bandje en nieuwe barton linnen band erbij
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat Bandje wat wear and teer… niets bijzonders, kast heel netjes, bijna nieuw. Nieuwe bandjes erbij
Soort uurwerk en kaliber: Orient Cal. F6N43, hackt en kan met de hand worden opgewonden, heeft een power reserve indicator (die de 50 uur power reserve aangeeft) en datum complicatie.

Vraagprijs: 385

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Het is een Orient Star, dus de kast, het uurwerk en de afwerking zijn zeer goed.
Het horloge hoort bij de ‘Orient Star Standard’-lijn wat ook een goede indicatie is van hoe het horloge echt geschikt is voor elke dag en vrijwel elke gelegenheid. De 100m water dichtheid, saffierglas (met een AR coating) en een zeer fijne band maken het tot een heel fijn horloge. De kast heeft een sterke PVD coating. Super mooie blauwe plaat… moeilijk te fotograferen… maar echt top.

Ben ook wel geintresseerd een een leuke ruildeal. minimaal 40 mm… Seiko/ Citizen/ Hamilton/ G Shock… brede interesse dus stuur maar een berichtje, wie weet…

4 likes

Een mooi bod of leuk ruilvoorstel kan nog steeds :wink:

Okee, ik zet m wat lager in. 365. Een mooi bod of ruilvoorstel is altijd welkom