TK/TR Oris Aquis Dat Watt limited edition

Na kortstondige twijfels en dagje ik de pols op rubber en een dag op staal toch weer te koop omdat ik hem te zwaar vind dragen.

Merk en model: Oris Aquis Dat Watt Limited Edition
Diameter: 43,5mm
Leeftijd: niet exact bekend maar in ieder geval na 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2025
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: stalen band + rubberen band stalen band ongeveer 18cm. Rubber is hele lengte. Geen extra schakels. Gekocht uit een boedel en doos was zoek. Daarom ook geen papieren en extra schakels.
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): werkelijk als nieuw paar micro krasjes
Soort uurwerk en kaliber: Selita SW 200
Vraagprijs: €1.300 i.v.m. forumregels. Eventueel ook zonder rubberen band te koop voor €1150

Ruil of inruil mogelijk. Bijbetaling van mijn kant maximaal €200. Geen goudkleurige kast of Romeinse cijfers. Niet te groot vallend en niet te zwaar.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Deze mag nog een keer omhoog. Veel interesse maar nog net niet de juiste deal. Voorkeur voor cash maar ruil van een niet te groot en licht dragend horloge zeker mogelijk.

Ik ga vrijdagmiddag op vakantie dus bij twijfel snel je knoop doorhakken of nog minimaal drie weken geduld hebben😜.

Prijs is naar mijn idee al scherp, blijft hetzelfde en is ook vast.