TK/ TR Rado Captain Cook

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil voor een Serica 5303. Afhankelijk van leeftijd, versie en staat met bijbetaling van jouw kant. Iets anders in te ruilen mag je altijd aanbieden. Iets licht en niet te groot maakt de meeste kans. Geen bijbetaling vanuit mij deze keer. Eventueel wel een ruil tegelijk met de Oris Aquis 39,5mm die ik ook te koop zet.

Merk en model: Rado Hyperchrome Captain Cook
Diameter: 42mm maar draagt kleiner door korte lugs
Leeftijd: oktober 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2026
Factuur en/of certificaat: factuur en alle papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en omdoos + stalen en leren band.
Verzendkosten of afgehaald in regio:sterke voorkeur voor afhalen regio Nijmegen in overleg ook verzenden na volledige betaling
Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat. Geen echte bijzonderheden, de stalen gepolijste band heeft wat lichte swirls.
Soort uurwerk en kaliber: Rado automatisch 80 u gangreserve loopt binnen cosc.
Vraagprijs: €1250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes