Revolo 42mm
Prachtig, en splinternieuw horloge van Revolo.
Revolo is een horloge-manufacture waar je je horloge naar je eigen smaak (kast, wijzerplaat, wijzers, binnenwerk, bandje) kan laten samenstellen. Dit horloge bezit een Zwitsers Ronda 515 binnenwerk, en heeft een diameter van 42mm, heeft een spectaculaire groene ‘sunburst’ en “sandwich” wijzerplaat, en donkergroene lederen bandje met prachtige Revolo sluiting. Het kostte 275€. Is nooit gedragen. Net nieuwe batterij geplaatst.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil : beide
Merk en model: Revolo dresswatch Custom made
Diameter: 42mm
Leeftijd: weet ik niet
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): drie jaar geleden (schat ik)
Factuur en/of certificaat: neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: neen
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): niet gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Zwitsers Ronda 515
Vraagprijs: 175€ (ruilprijs idem)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.