TK/TR: Rolex 16600 Sea-Dweller Rolex Certified Pre-Owned

Te koop: Mijn Rolex 16600 Sea-Dweller uit 1995 met Rolex Certified Pre-Owned doos en papieren. Voor de zomer aangekocht en ik draag hem heel graag maar wil toch op zoek gaan naar iets anders.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex 1600 Sea-Dweller met tritium wijzerplaat
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 1995 (W-serial & matching W-clasp)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025 via GenZ Watches
Factuur en/of certificaat: Rolex Certified Pre-Owned kaart gedateerd op 22/05/2024 (Rolex garantie tot en met 22/05/2026)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Rolex CPO doos + servicepouch
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen op een neutrale locatie omgeving Gent, België
Conditie (krassen, werking etc): gedragen doch zeer nette staat. Uurwerk is geserviced door Rolex in 05/2024 voor de verkoop via Certified Pre-Owned. In juni 2025 binnen geweest bij Roberto De Bockx in Desterlbergen, België voor nieuwe dichtingen en waterdicht test. Uurwerk is dan uiteraard ook even nagekeken en loopt nog zeer vlot (293° dial up). Windt zeer vlot op, functioneel alles tip top in orde!
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3135
Vraagprijs: 8.000 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Voorkeur gaat naar verkoop, eventueel cash up/down ruil mogelijk, enkele kanshebbers afhankelijk van mijn smaak:

• Rolex Submariner 14060(M)
  • Rolex Explorer 14270/114270/124270
  • Rolex Datejust 1601/1603/16234/16220
  • Rolex OP 124200
  • Omega Speedmaster 3590.50
  • Cartier Santos 2960

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

30 likes

Up!