TK/TR: Rolex GMT-Master II 126710BLNR Batman (10/2023)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te koop of te ruil met cash up voor een nieuwe/zgan Batgirl of Pepsi op Jub.

Merk en model: Rolex 126710BLNR
Diameter: 40mm
Leeftijd: 10/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11/2023. Praktisch eerste eigenaar gezien de vorige het horloge gelijk geflipt heeft.
Factuur en/of certificaat: Factuur van bekende GD.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set.
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in beveiligde omgeving. Betaling via betaalverzoek. Sterke voorkeur voor verkoop aan actieve forumleden.
Conditie (krassen, werking etc): Minimale draagsporen op gepolijste delen.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex Calibre 3285
Vraagprijs: Verkoopprijs 15.499 EUR, inruilwaarde 15.999 EUR
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

(Recentere foto’s volgen nog)


Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

27 likes

Up en prijscorrectie naar 14.495,- EUR obv markt en conditie (gepolijste delen op de clasp voornamelijk tonen lichte sporen, het horloge is ongepolijst).

2 likes