TK/TR: Rolex GMT Master II Coke 16710

Te koop, eventueel zeer beperkte inruil bespreekbaar uitsluitend richting een two-tone Daytona (ruilwaarde in overleg).

Merk en model:
Rolex GMT-Master II ref. 16710

Diameter:
40 mm

Leeftijd:
01/08/1992 (33 jaar oud)

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
08/2025

Factuur en/of certificaat:
Ja, full set en dus certificaat aanwezig

Originele doos en/of eventuele accessoires:
Ja, full set met originele doos, papieren/certificaat, boekjes, hangtag en extra schakels

Verzendkosten of afgehaald in regio:
Af te halen in overleg (Ninove, België), verzending mogelijk op kosten en risico van de koper.

Conditie (krassen, werking etc):
Topstaat. Zeer nette en verzorgde conditie, met slechts lichte gebruikssporen passend bij de leeftijd. Werkt zoals het hoort.

Soort uurwerk en kaliber:
Automatisch, Rolex caliber 3085

Vraagprijs: €13000
Ruilwaarde: €14000

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Reden van verkoop:
Aankoop van mijn grailwatch, een two-tone Daytona. Daarom is dat ook de enige inruil die eventueel bespreekbaar is.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

30 likes

Gereserveerd voor een forumlid!

6 likes