TK/TR Rolex Oyster perpetual 114300

Te koop/te ruil

Merk en model: Rolex Oyster perpetual 114300
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2-2026
Factuur en/of certificaat: papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en boekjes. Horloge komt op een band met 6 wisselbare links
Verzendkosten of afgehaald in regio: afspreken regio Nijmegen
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: 3132
Vraagprijs: €6.200

Hierbij bied ik mijn Rolex OP te koop aan. Helaas draag ik het horloge te weinig dus mag deze weg. Het horloge is aangekocht bij een bekende handelaar hier op het forum en is voor verkoop onderhouden. Het horloge kan dus zonder problemen nog jaren worden gedragen.

Bovenaan het lijstje voor een nieuw horloge is de Cartier Santos Galbee XL dus mocht je deze willen inruilen (mits in staal en vergelijkbare staat) hoor ik het graag.
Anders kanshebbers zijn de Cartier Santos medium en een Rolex Explorer 124270.

Ik verkoop enkel aan leden met voldoende reviews op het forum.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes

Up.

Het horloge heeft vorig jaar een servicebeurt gehad bij Tempus. Factuur hiervan is aanwezig.

4 likes