TK/TR Rolex Submariner 126610LV gedeeltelijk in stickers

Te koop of te ruil

Merk en model: Rolex Submariner 126610LV MK1
Diameter: 41mm
Leeftijd: 12-2020 (NOS door mij gekocht 12-2025)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2025
Factuur en/of certificaat: aankoopfactuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: fullset
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide
Conditie (krassen, werking etc): Z.G.A.N. voor een groot deel zit het horloge nog in de fabrieksstickers.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch
Vraagprijs: €12.250 bij koop

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierbij wil ik de interesse peilen voor mijn Submariner. Ik heb het horloge in december NOS gekocht bij een Duitse handelaar. Ik heb vervolgens de stickers van de clasp verwijderd zodat het ik het horloge goed kon passen (direct na verwijderen stickers heb ik op de clasp een invisishield geplakt om krasjes te voorkomen mocht er toch twijfel ontstaan om het horloge te houden).
Een set protectorstickers van Invisishield (±€100) zit zodoende ook inbegrepen in de prijs.

Hoewel ik het een geweldig horloge vind, merk ik dat ik toch liever horloges draag in een lagere prijsklasse en bij een de sportmodellen van Rolex de 5-digits prefereer. Zodoende is het horloge ook vrijwel niet gedragen.

Voorkeur gaat uit naar een verkoop maar aanbieden van een gedeeltelijke inruil kan altijd voorgesteld worden. Bij inruil maken de volgende modellen kans mits in topstaat:
Rolex OP 126000 (beige dial in bijzonder)
Rolex OP 114300 dark rhodium
Rolex Explorer 124270
Rolex Explorer II 16570 polar met SEL
Rolex gmt master II 16710 met SEL
Bij een inruilvoorstel graag een concreet voorstel doen. T.o.v. Chrono24 is mijn prijs scherp. Dit verwacht ik dan ook vanuit de andere partij.

Ik verkoop enkel aan leden met TL-2 of TL-3 en met voldoende goede reviews.

Als laatst wil ik melden dat ik door omstandigheden niet altijd even goed bereikbaar ben. Mogelijk dat een reactie dus iets langer op zich laat wachten.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes

Gereserveerd.

2 likes