Hierbij zet ik mijn Seiko Presage te koop. Ik draag hem bijna nooit meer, wat zonde is van dit mooie horloge. Voor vragen of extra foto’s kunt u uiteraard een berichtje sturen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Seiko Presage SSA343J1
Diameter: 40,5
Leeftijd: Oktober 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2022
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en ongedragen originele band (Alligatorband die op de foto’s staat komt er niet bij).
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen (De Bilt) of opsturen op kosten (en risico) van de koper
Conditie (krassen, werking etc): Netjes, maar wel een tijd in rotatie gedragen. Geen diepe krassen oid. Rechtsboven (tussen 12 en 1) zit een veegje, maar niet zo heftig dat het niet weg te polijsten is hoor. Ik heb mijn best gedaan de onzuiverheden zo duidelijk mogelijk weer te geven in de foto’s. Originele band is ongedragen (ik heb hem altijd op andere banden gedragen).
Soort uurwerk en kaliber: Automaat
Vraagprijs: 350,-
Ruil mag je proberen, zowel cash up als down, maar ik ben kieskeurig dus de kans is niet enorm groot dat het lukt. Ruilwaarde zet ik gelijk aan de vraagprijs.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).