Dit monster zit reeds heel lang in de collectie maar wordt eigenlijk nauwelijks tot niet gedragen.
Onrust slaat toe en wil wel weer eens wat anders, en dit sea monster verdient zeker ook pols tijd.
Zoals ik al benoemde, sporadisch gedragen op een lederen band, rubber band is ongedragen.
De gesp is geen originele maar een aftermarket.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Kan beide!
Merk en model: seiko srp581
Diameter: 42mm
Leeftijd: 05-2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2017
Factuur en/of certificaat: garantiekaart ingevuld
Originele doos en/of eventuele accessoires: seiko doos, geen idee of deze bij dit model hoorde ![]()
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beide, voorkeur voor verkoop. Bij verkoop verzendkosten kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, enkel wat swirl op de caseback, verder top en vrij van koorts en uitslag
Soort uurwerk en kaliber: 4r36 seiko
Vraagprijs: €350 verkoop en €400 ruil
Op zoek naar (maar dat kan morgen weer anders zijn
):
Raymond Weil millesime small second
Certina ds 1 day-date of powermatic 80
Longines conquest heritage
Maurice Lacroix 1975 chrono
FC chrono quartz triple calendar
Longines hydroconquest (2026) zwart of groen
Longines spirit zulu gmt
Seiko tuna
Een leuke pam
Uiteraard zijn, de meeste vd bovengenoemde, met bijbetaling vanuit mijn kant.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Voor de sfeer:
Leren band hoort niet bij de deal
.
Bedankt voor het koekeloeren