TK/TR Seiko SPB317 (Slim Turtle)

Misschien wel de leukste Seiko duiker in het sub EUR1000,- segment.
Ik draag hem echter veel te weinig dus besloten om deze van de hand te doen.
In principe gaat het om verkoop, maar ik sta open voor inruil tegen een dress-horloge van bijvoorbeeld Nomos of Longines.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil
Merk en model: Seiko SPB317
Diameter: 41mm
Leeftijd: Eerste eigenaar heeft deze aangeschaft bij Brunott in augustus 2022.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set. Horloge komt tevens met een tropic band van Uncle Seiko. De originele siliconen band is namelijk niet fijn met die idioot grote metalen keeper.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerd verzenden op kosten van koper of afhalen in de buurt van Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikte staat echter geen diepe krassen op het horloge. Zitten wel zichtbare krassen op de band.
Soort uurwerk en kaliber: 6R35
Vraagprijs: : EUR 600,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes