Bij deze verkoop ik mijn Seiko SRPK13K1.
Ik heb er na verloop van tijd toch geen klik meer mee en ben op zoek naar iets anders. Ruilen kan ook (ik ben nog oa op zoek naar een Orient Bambino of iets anders leuks en origineels voor een beginnende liefhebber).
Het verplichte (!) rijtje
Te koop en/of te ruil
Merk en model: Seiko SRPK13K1 “The New Regatta Timer”
Diameter: 42,50 mm
Leeftijd: Ik schat 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2025
Factuur en/of certificaat: Full set met garantiekaart (deze is wel niet ingevuld aangezien ik het horloge heb gekocht van iemand die deze online heeft besteld)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos is aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden kan op kosten koper, ophalen is te Puurs-Sint-Amands (België)
Conditie (krassen, werking etc): Mooie staat met zeer lichte gebruikssporen die amper zichtbaar zijn.
Soort uurwerk en kaliber: 4R36 Automatisch
Prijs(koop): € 230 / Prijs(ruil): € 250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.