Ondanks dat ik het een schitterend horloge vind, komt dit bij mij niet meer om de pols en mag hij weer door. Veel waarde voor het geld. Zie het volgende filmpje:
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil
Merk en model: Sugess S423
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1 - 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): in oktober 2024 overgenomen binnen het forum.
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: origineel doosje is heb ik niet. Komt in generiek doosje. Canvas bandje, zwart lederen bandje en rubberen tropic.
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beide, verzenden kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, behoudens een klein ‘deukje’ in bovenste lug.
Soort uurwerk en kaliber: ST1901
Vraagprijs: 190 ex evt. verzendkosten. Ruilen is ook mogelijk tegenover iets in min of meer dezelfde prijsklasse.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.