TK/TR - Tissot Classic Dream

Hierbij hoop ik iemand blij te kunnen maken met dit fijn dragende horloge. Hij draagt zeer dun en valt ook niet enorm op. Momenteel krijgt hij te weinig draagtijd en hoop ik er daarom iemand anders blij mee te kunnen maken. Ruilvoorstellen zijn zeker welkom!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil

Merk en model: Tissot Classic Dream
Diameter: 42mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09-2022
Factuur en/of certificaat: Alleen het horloge
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nieuw bandje. Originele bandje nog aanwezig maar haast onbruikbaar. Komt met extra batterijen.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden. Verzendkosten voor de koper
Conditie (krassen, werking etc): Niet meer moeders mooiste, maar kan zeker nog wel even mee. Glasplaatje is in goede staat. De kast kent de standaard slijtage. Achterkant is wel goed bekrast.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz, ik gok op F06.115
Vraagprijs: 100,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Upje voor de liefhebber. Goed bod mag ook!

Upje en een pricedrop naar 95,-. Gloednieuw batterijtje en nog een stuk of 5 die u er gratis bij krijgt, hoe fijn is dat.

Ennn weer omhoog

Nog een gegadigde? Hij mag weer omhoog.

Even voor de lol dan maar: 90 euronies

Laten we eens gek doen: 80 ronde euros. Wil graag een vakje extra in de doos.

Nieuwe poging. Niemand die voor 80 mooie euros een mooi, slank horloge wil?

Even een upje met de kerst. 75 euro is de bodem, daar mag hij wel voor weg!

De bodem verzakt naar 60,- ex verzending!

1 like