TK/TR: Tissot PRX Powermatic 80 (Groen)

Ik zet mijn Tissot PRX te koop. Het is een heel fijn horloge, maar ik ken ondertussen al meer dan drie mensen in mijn naaste kring die er ook eentje hebben. Noem me oppervlakkig, maar dat vind ik wat te veel van het goede. En omdat ik ook wel eens iets nieuw wil proberen mag het dus naar de volgende eigenaar.

Ik ben altijd heel zuinig op dit horloge geweest, wat zich ook vertaalt in de staat. Het horloge is nogal een krassenmagneet, maar er is heel weinig op aan te merken.

Ruilen wil ik eventueel wel met opleg van de andere kant tegen een mooie Citizen Tsuyosa (liefst dan een small seconds versie) of een Bulova Super Seville (de nieuwe versie met TV case). Een ander gelijkaardig horloge (integrated band, beetje vintage styling, …) kan ook altijd voorgesteld worden. Ik bijt niet.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tissot PRX 40MM
Diameter:40mm
Leeftijd: Een dik jaartje
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Begin vorig jaar; de precieze datum weet ik niet meer
Factuur en/of certificaat: Getekende garantiekaart zit er bij
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set; originele doos met alle schakels
Verzendkosten of afgehaald in regio: Enkel verzenden, op kosten van koper.
Conditie (krassen, werking etc): 9/10 zou ik zeggen. Er zitten een paar krasjes op de band (die heb ik zo duidelijk mogen proberen te fotograferen; in het echt vallen ze veel minder op) maar voor de rest is het horloge nog wel in topstaat.
Soort uurwerk en kaliber: Tissot Powermatic 80
Vraagprijs: 475 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.