Te koop en/of te ruil deze hele gave Tudor Burgundy op rubber. Ideaal voor deze lekkere warme zomer maanden op de rubberen band.
Ik doe hem weg omdat ik weer eens zin heb in wat nieuws. Ruilen tegen een ander horloge sta ik ook voor open, wel alleen een duikhorloge. Waar ik zelf naar kijk nu:
Black bay 54 op rubber
Omega Seamaster white op rubber
Merk en model: Tudor Black Bay
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2024
Factuur en/of certificaat: pasje zit erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set.
Verzendkosten of afgehaald: liefst persoonlijk ergens in zuid nederland. Ben bereid om een stuk naar je toe te rijden als het nodig is.
Conditie (krassen, werking etc): ik heb het horloge heerlijk gedragen en het is dus geen nieuw horloge. Vooral haarlijntjes die er makkelijk uit te poetsen zijn. Dus zoek je een horloge wat je niet hoeft te babyen en lekker kan rocken aan het strand is dit een goede optie.
Soort uurwerk en kaliber: Manufactuur kaliber MT5602-U
Vraagprijs: € 2795 of ruilen.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.