Te koop en/of te ruil:
Merk en model: Omega Constellation ST 168.0018 https://www.omegawatches.com/en-us/watch-omega-constellation-omega-st-168-0018
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1969
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2015
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, je krijgt wel het bandje van de foto’s
Verzendkosten of afgehaald in regio: allebei mogelijk, regio Arnhem/Nijmegen
Conditie (krassen, werking etc): zie (macro)foto’s, m.i. voor de leeftijd in prima cosmetische staat, wel wat gebruikssporen en krasjes op achterkant; uurwerk doet het goed en ook de datum verzet functie door kroon naar positie 2 te trekken, ik heb metingen van een horloge app in 6 posities erbij gezet (gemeten met LA 49)
Soort uurwerk en kaliber: caliber 564
Vraagprijs: €1250, dan wel te ruil voor iets in dezelfde prijsklasse; niet vintage, daar geen klik mee dus ook vandaar dat deze weg mag.
Volgens mij zijn er delen verguld en is alles origineel, zie bv. mini omega logo midden in het acryl glas
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
PS. Als iemand het idee heeft dat de vraagprijs veel te hoog (of laag) is, laat het me weten; dit was een schatting o.b.v. wat er op chrono24 wordt aangeboden!