TK/TR: Zenith El Primero Original 1969 - 38mm

Te koop of Te Ruil tegen:

:watch: Omega Speedmaster Professional Hesalite
:package: (Ref: 310.30.42.50.01.001) - Cal 3861 - Full set, op stalen band, met nieuw type sluiting
:watch: Omega Speedmaster FOIS 2024
:package: (Ref: 310.30.40.50.06.001) - Full set, op stalen band, maar ik ben nog niet 100% overtuigd van deze.

Waarom wil jij deze Zenith EP?

• Met 38mm een ideale maat
  • Lekker dun, dus draagt heerlijk, ook onder een overhemd
  • In 2024 heeft ie een full service gehad (Zenith), dus je kunt er nog jaren tegenaan
  • Hij is in topstaat
  • Deze heeft die moddervette ster op de secondenwijzer en dat prachtig uurwerk is zichtbaar via de open case back

Waarom verkoop je hem dan?

• De drang naar een Speedy is toch te groot, dus mag deze topper naar een andere liefhebber vertrekken.

Dus voor de duidelijkheid, enkel verkoop, of je moet echt een goede Speedy in nieuwstaat hebben. Ik weet wat deze waard is en wat de huidige markt doet op Speedy gebied.

Merk en model: Zenith El Primero Original 1969
Diameter: 38mm
Leeftijd: 11 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2024
Factuur en/of certificaat: Papieren van horloge en service
Originele doos en/of eventuele accessoires: Jep, full set. Originele band is vrijwel niet gedragen. De band op de foto is niet inbegrepen
Verzendkosten of afgehaald: Verzending kosten en risico voor de koper, afhalen mag ook
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: El Primero 400
Vraagprijs bij verkoop: €6100,-
Ruilwaarde: Komen we wel uit, prijzen gaan we gewoon open en eerlijk vergelijken, cash-up of down bespreken we als volwassen mensen :wink:

:white_check_mark: Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

En dan, na het officiële gedeelte, tijd voor de foto’s
:camera: Foto’s zijn allen vandaag genomen.

43 likes