Met enige tegenzin verkoop ik na 3 jaar mijn geloofde BB58 zwart. Mijn voorkeur gaat steeds meer uit naar kleinere, lichtere horloges en minder naar sporthorloges (m.n. divers). Daarom besloten dat deze topper een nieuw thuis mag vinden bij een andere liefhebber. Zie hieronder uitgebreide info, maar schroom bij vragen niet om even een pb te sturen! Ik ben enkel geïnteresseerd in directe verkoop, niet in ruil.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Tudor Black Bay 58 zwart - referentie 79030N
Diameter: 39mm
Leeftijd: gekocht op 23-04-2022 bij de AD
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23-04-2022
Factuur en/of certificaat: Complete set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set, inclusief witte omdoos, pasjes, alle schakels, hangtag, etc. Extra erbij: een Uncle Seiko half link om het horloge nog beter te kunnen verstellen.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen bij een afspraak op een publieke plek in omgeving Utrecht. Koffie is op mijn kosten
Conditie (krassen, werking etc): Wat deskdive sporen op de sluiting en kleine krasjes op de band, afkomstig van normaal gebruik gedurende 3 jaar tijd. Zijkant en bezel bevatten geen grote opmerkelijke krassen of beschadigingen. Dit was mijn eerste luxe horloge waar ik altijd voorzichtig mee ben omgegaan.
Soort uurwerk en kaliber: Manufactuur Kaliber MT5402 (COSC). Ik heb het horloge op in juli 2023 onder garantie naar Schaap & Citroen gebracht omdat het uurwerk ietsjes buiten COSC specs liep en zij hebben het horloge toen afgeregeld.
Vraagprijs: 2.750 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.