TK: Tudor Black Bay 58 (79030N) op metaal

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Tudor Black Bay 58 (79030N)
Diameter: 39mm
Leeftijd: 3,5 jaar (november 2022) – dus nog in garantie!
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2023
Factuur en/of certificaat: Originele factuur beschikbaar (Schaap & Citroen)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, garantiekaart en boekje, labeltje, extra schakel (band is op maat gemaakt voor pols van 18,5cm), Uncle Seiko half link, originele factuur
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen regio Arnhem/Nijmegen
Conditie (krassen, werking etc): Goede technische staat, band heeft wel veel (oppervlakkige) krassen en de glimmende zijkanten van de case ook. Nooit gepolijst of geborsteld. Niks extreems mee gedaan, geen water gezien, maar wel veel draagtijd (en plezier van) gehad. Zie ook foto’s. Loopt netjes binnen spec (de sporadische keren dat ik het bij hield)
Soort uurwerk en kaliber: MT5402 automatisch
Vraagprijs: 2800
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes