TK: Tudor Black Bay 58 Blue

TK: Tudor Black Bay 58 Blue

Merk:
Tudor

Model:
Black Bay 58 Blue 79030B

Diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten):
39 mm

Leeftijd van het horloge:
4 jaar. Nieuw en ongedragen aangeschaft op 16-03-2022 bij Schaap en Citroen.

Uurwerk:
Tudor MT5400 automatisch uurwerk

Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires:
Full set. Garantiebewijs, gebruikershandleiding, doos + omdoos, extra schakels, Zealande FKM band, Tudor travel pouch, Tudor anker, banden tool.

Conditie van het horloge:
Het horloge functioneert naar behoren en is in goede, gebruikte staat. Op het saffierglas zitten aan de buitenzijde enkele ‘vlekjes’ (vermoedelijk in de AR-coating, zie foto 5), alleen bij bepaalde lichtinval te zien. Niet storend, ik wil het alleen wel netjes gemeld hebben. Hier is in de vraagprijs rekening mee gehouden.

Bijzonderheden:
Horloge is aangeschaft op stalen band, heb via het forum een blauwe Zealande FKM band gekocht welke nu gemonteerd is. Het horloge wordt nu niet meer gedragen dus verkeert in de staat zoals omschreven en gefotografeerd.

Toelichting:
Het horloge wordt te koop aangeboden wegens overcompleet, niet vanwege geldnood of een gebrekkige werking van het horloge. Ik vind het zonde om het in de kluis te laten liggen en hoop dat ik er een andere liefhebber blij mee kan maken. Onderstaande vraagprijs is géén vaste prijs, een reëel bod wil ik ook in overweging nemen.

Vraagprijs:
€ 2.750,-

Kosten verzending/ophalen/bezorgen:
In overleg

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes