TK: Tudor Black Bay 58 zwart M79030N-0001

Deze Tudor recent overgenomen en ondanks dat ik hem eigenlijk niet weg wil doen… moet je soms keuzes maken. De Doxa is ook weg om diezelfde reden, en dat heeft te maken met onze zoektocht op de woningmarkt. Echt te koop, dus geen inruil!

Deze Black Bay 58 is door de eerste eigenaar spaarzaam gedragen. En door mij letterlijk een handje vol keren in de afgelopen 2 weken. Dit is ook terug te zien in de staat van het horloge!

Het horloge ziet er erg netjes uit. Wat haarlijntjes op de sluiting, lugs (banden wisselen) caseback en gepolijste delen van de kast. Ik heb dit zo goed mogelijk geprobeerd vast te leggen. Maar het valt allemaal reuze mee.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Merk en model: Tudor Black Bay 58 M79030N-0001
Diameter: 39mm
Leeftijd: December 2022 (NL geleverd)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2022
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set + extra Wristbuddys band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Beide geen probleem, verzendkosten en risico voor koper. (regio Breda)
Conditie (krassen, werking etc): Zie foto’s en omschrijving
Soort uurwerk en kaliber: MT5402
Vraagprijs: 2800

Foto van de set:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

Flinke belangstelling zeg! Voor nu gereserveerd…

1 like