TK: Tudor black bay burgundy 79230R

Met enige pijn in het hart, zet ik deze te koop. Want dit is eigenlijk wel het horloge, waar het verzamelen voor mij echt mee begon. Maar helaas, hij ligt al een half jaar het grootste deel van de tijd in de kluis, dus tijd om te gaan. Want tegen mijn black bay gmt legt hij het vaak af, vanwege die emotionele waarde daar van. En zijn opvolger heeft zich inmiddels al gemeld, namelijk de explorer II. Je kan niet alles houden, dus hij mag het nest verlaten. Hopelijk vind dit dikkertje een nieuw liefdevol thuis. Want ja hij moet je wel passen.

Merk en model: Tudor black bay
Diameter: 41mm
Leeftijd: 12-09-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-09-2020
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur heeft face to face, verzenden op risico van de koper
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt maar goede staat, ja hij heeft krassen, maar vrijwel allemaal oppervlakkig. Zou je kunnen laten polijsten, maar ach hoef jij je niet zorgen te maken over het eerste krasje. Is in 2022 weg geweest voor reparatie onder garantie en loopt sindsdien perfect. Hier heb ik aantoonbaar bewijs van.
Soort uurwerk en kaliber: MT5602
Vraagprijs: €3000
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).










19 likes

:up::arrow_up:
Van het weekend mocht hij even uit de kluis voor een gtg, nu ligt hij daar weer veilig.

:up::arrow_up: prijs naar €2800

:up::arrow_up: een goed bod doen mag altijd

1 like

:up::arrow_up: