TK: Tudor Black Bay Chrono "Panda", Full set, nieuw in de stickers

Al sinds de officiële release in 2021 op de wishlist toen ik afgelopen juni opeens de mogelijkheid kreeg om dit schitterende exemplaar met de kenmerkende witte “Panda” dial aan te schaffen. Wel had ik mezelf hierbij voorgenomen dat er eerst een ander horloge uit de collectie moest vertrekken alvorens ik deze om de pols zou slingeren.

Maar in de tussentijd zijn er weer andere wensen gekomen (zoals dat gaat met deze hobby… :sweat_smile:), dus ik heb besloten dat deze mooie Chrono ongedragen mag vertrekken.

Het horloge is 100% nieuw, de stickers op de kast mag je er zelf nog af peuteren. De vraagprijs is de listprijs van € 5.020,-, dit is het bedrag wat ik er zelf (aantoonbaar) ook voor heb betaald. Let wel dat deze prijs vast is, het horloge mag weg, maar ligt mij wat dat betreft ook niet in de weg.

Het verplichte rijtje:

Te koop:

Merk en model: Tudor Black Bay Chrono “Panda” (referentie M79360N-0002)
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 5 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juni 2022
Factuur, originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden is mogelijk, maar de voorkeur gaat uit naar een persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw in de stickers
Soort uurwerk en kaliber: Manufactuur Kaliber MT5813 (COSC), 70 uur gangreserve
Vraagprijs: € 5.020,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

24 likes

:up: :rocket:

1 like

Pakjesavond is bijna daar, dus dit lijkt me een erg mooi exemplaar om jezelf dit jaar cadeau te doen! :gift: :hugs:

Nog altijd beschikbaar. :wink: Bij wie siert deze topper tijdens de feestdagen om de pols? :fireworks:

Knallend het jaar uit met nog een NA? :boom: Sla dan nu je slag!

Een weekend-up voor deze :panda_face: die nu extra scherp geprijsd is door de recente prijsverhoging die Tudor heeft doorgevoerd!

1 like