TK: Tudor Pelagos 39 (Full set)

Te koop:

Na er echt veel plezier aan te hebben gehad, ben ik weer volledig op de vintage tour en komt deze nu te koop.

Merk en model: Tudor Pelagos 39
Diameter: 39mm
Leeftijd: 19-11-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 19-11-2022 (ben eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen bij mij thuis in Amstelveen. Betaling via bank overschrijving.
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat met enkele krasjes van normaal gebruik (zie ook foto’s). Horloge bijna altijd op een MN band gedragen. Dus de schakel en rubberren band zijn in zeer goede staat.
Soort uurwerk en kaliber: MT5400
Vraagprijs: € 3.700 (geen interesse in inruil)

De 2 Marine nationale bandjes van Erika’s Originals krijg je erbij, maar zijn voor mijn relatief smalle pols gemaakt (14,5 tot +/- 17,5 cm).

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6

23 likes