TK: Tudor Pelagos 42 Black

Te koop: Tudor Pelagos 42 Black

De oer Pelagos, nou ja, bijna dan: deze heeft wel het in house COSC gecertificeerde uurwerk. Robuuste tool watch zonder enige poespas, functioneel, dik in de specs en ook nog dik in de garantie
Zeer fraaie Pelagos nagenoeg in nieuwstaat en met een mooie volle set :+1:

daar gaan we:
Merk en model: Tudor Pelagos M25600TN-0001
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 23 juni 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: week geleden ongeveer
Factuur/certificaat: via de NFC chip in de garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: outer kartonnen box, de watc case, garantiekaartje d.d. 23 juni 2025), manual, uitgenomen schakels, de driedelige OEM rubberband, hang tag en bezel protector
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Zeewolde of volledig verzekerde verzending (inclusief), bij afhalen maak ik de bracelet op maat
Conditie (krassen, werking etc): Zeer mooie staat met minimale bandenwissel gebruikssporen, zullen weer verdwijnen door de werking van het titanium
Soort uurwerk en kaliber: Tudor MT5612 gecerticeerde COSC chronometer
Vaste prijs: € 3600 incl verzending( géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch, geen cash

:v:Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

24 likes