Te koop: Vintage Tudor Submariner van het type 79090 uit begin de jaren 90.
Ik heb me laten vertellen dat dit de laatste Sub met plexiglas was en daarom extra speciaal, ik vond hem gewoon fantastisch knap toen ik hem voor het eerst aan mocht! Deze Sub heeft ook nog z’n originele garantiekaart en twee extra schakels die er nagelnieuw uit zien.
Het horloge verkeert in een zeer mooie algemene conditie, met een kleine beschadiging aan de zijkant van de kast. Naar mijn mening zie je dit weinig tot niet op de pols, maar ik heb het wel in de prijs verwerkt.
De kast is overigens mooi vol en ongepolijst tot zo ver ik kan bepalen. De wijzerplaat en wijzers zien er fris en origineel uit, en je voelt dat ze langzaam maar zeker mooi beginnen te vergelen. Band heeft nagenoeg geen rek, is ook origineel en ziet er nog super netjes uit voor z’n leeftijd. Uurwerk loopt fantastisch, bijna op chronometre spec zelfs nog.
Merk en model: Tudor Submariner 79090
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1990
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05/2020
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: twee extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: in overleg (ik woon in Antwerpen)
Conditie (krassen, werking etc): Goede ‘‘vintage’’ conditie, zie boven
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch / ETA 2824-2
Vraagprijs: 6150
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
En nu fotooooo’s! (extra shots altijd mogelijk op aanvraag)