TK: Unimatic U1S-MB (speciale bruine bund uitvoering)

Beetje aan het opruimen, en deze bijzondere Unimatic-uitvoering mag er ook vandoor. Zie de site van Unimatic voor meer info over deze > U1S-MB • UNIMATIC WATCHES – Limited edition watches.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop; ruil alleen als je een SPB239 in de aanbieding hebt, en dan wil ik er nog wel een beetje bijleggen.

Merk en model: Unimatic U1S-MB
Diameter: 40mm kast, bezel 41,5mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2022
Factuur en/of certificaat: garantiekaartje aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set minus de nato, maar wel inclusief ‘n extra bruin FKM bandje dat voor dit horloge gemaakt lijkt - het suède bandje heb ik zelf niet gedragen en ziet er ook zgan uit.
Verzendkosten aangetekend 9,25 of afgehaald in Schoonhoven.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1. De overgang naar dit uurwerk maakte de kasten een stukje dunner.
Vraagprijs: 625 euro

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up!

Up!

Up!