TK: Unimatic U2 Classic

Te koop omdat ik een andere Unimatic heb gekocht. Heel leuk horloge dat net even anders is qua looks. Het horloge valt ondanks de 38,5mm doorsnede groter om de pols dan de afmetingen doen lijken. Strak afgewerkt, o.a. met gebold a.r. saffierglas.
Unimatic is een sympatiek boetiekmerk uit Milaan waar de lijntjes kort zijn en je als consument direct antwoord krijgt als je belt of mailt. De fabrieksgarantie loopt nog tot juli 2024.

Merk en model: Unimatic U2 Classic
Diameter: 38,5mm
Leeftijd: Juli 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juli 2022
Factuur en/of certificaat: Compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet incl. nieuwe nylon band (ik heb de oude band op mijn nieuwe Unimatic gezet, de nieuwe zit nu op dit horloge).
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, loopt zeer nauwkeurig.
Soort uurwerk en kaliber: NH35A automaat.
Vraagprijs: €325 incl. verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





7 likes

Up voor het weekend!
Hij zit nog in de fabrieksgarantie, top horloge wat straks mee kan op vakantie en de zee of het zwembad in!

Up en prijsverlaging: €300,00 incl. verzenden