TK: Unimatic U4-A

Samen met de aankoop van de U1-FD heeft deze mijn Unimatic-passie concreet vorm gegeven. En wel wat twijfel nu ik foto’s aan het maken ben, maar ik gooi ‘m toch in de aanbieding.

Dit is dus de gelimiteerde voorloper van de Classic UC4 die nu in het standaardpakket van Unimatic zit.

Review: Hands-On Review Of The Unimatic Modello Quattro U4-A Watch

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop:

Merk en model: Unimatic U4-A
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2021
Factuur en/of certificaat: garantiekaartje aanwezig en de aankopbon van Grimoldi in de mail.
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten aangetekend 9,25 of afhalen in Schoonhoven.
Conditie (krassen, werking etc): klein haarlijntje, verder zeer goed. Nato is ongedragen - deze kan echt alle soorten banden hebben!
Soort uurwerk en kaliber: Seiko NH35A
Vraagprijs: 425 euro

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

Up!

Up, en down naar 400!

1 like

Up!