Te koop 300 EUR
Merk en model: Universal Geneve dresswatch
Diameter: 33mm zonder kroon
Leeftijd: jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): schat zo in 2019
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: verzenden of ophalen in Delft of Den Haag (mijn werk is dicht bij CS)
Conditie (krassen, werking etc): nagenoeg nieuwstaat (kan geen krassen of andere dingen vinden aan de case). Ongepolijst, scherpe lugs en originele kroon en glas. Enigste imperfectie die ik kan vinden is een wit stipje op de grijze/anthraciete dial op ~3h (halverwege uren as en 3h).
Soort uurwerk en kaliber: caliber 1-42. Geen recente service maar windt soepel op, volledige powerreserve en accuraat (<<1min over ~36h). Is mechanisch (handopwinder & in-house UG).
Vraagprijs: 300 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Dial is anthraciet grijs met licht sunray effect, met witte uurmarkeringen
Ter referentie: mijn polsomtrek is 17cm
lugs zijn scherp, kast is ongepolijst:
kroon is origineel en kast heeft geen beschadigingen
achterkant; er zit een 1-42cal in (fijn uurwerkje dat fijn opwindt; handopwinder)