TK: Universal Genève Polerouter 869113

Te koop: Universal Genève Polerouter 869113
Geen (in)ruil dit keer.

Ik heb besloten meerdere horloges die ik bijna nooit draag te verkopen. Waaronder deze UG:

Diameter: 35mm
Leeftijd: jaren ‘60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2019
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee

Conditie (krassen, werking etc):

• Gekocht in 2019 bii Amsterdam Vintage Watches. Daarna door mij zeer sporadisch gedragen.
  • Heeft toen een service gehad via AVW. Als je ‘m vaak gaat dragen is een nieuwe service misschien nodig.
  • Ik heb zelf later een origineel glaasje met datum-loep erop laten plaatsen door een horlogemaker.
  • De kast is waarschijnlijk licht gepolijst en geborsteld in het verleden (2019?), maar ziet er heel “vol” en mooi uit
  • De wijzerplaat vertoont lichte sporen (van een wijzer die vroeger sleepte), rondom het midden. Dit is alleen bij een bepaalde lichtinval te zien; voor mij niet storend.

Soort uurwerk en kaliber: UG Micro-Rotor.

Vraagprijs: 2.250,- euro. Inclusief verzendkosten of afspreken in Zuid-West NL, Antwerpen of Gent.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

73 likes

Verdere toelichting:

Het type- en serienummer zijn, onder de juiste lichtinval, nog net te zien. Het serienummer begint met 2413 en dit is correct voor het type 869113/01. De deksel heeft wel wat krasjes.

De kroon met logo is ook correct voor dit type.

Nog wat extra foto’s:

17 likes

Gereserveerd voor een forumlid tot en met zondag 8 februari.

6 likes