Te koop:
Prachtige en bijzondere Angles Orbitron Titanium Shadow.
Full-set met extra leren band.
Dit bijzondere exemplaar is een absoluut sieraad voor om de pols en perfect voor mensen die houden van iets bijzonders en unieks!
Heb het horloge zelf in december 2025 nieuw gekocht omdat ik al heel lang naar iets op zoek was naar een hoogwaardig alternatief voor een Urwerk.
Ondanks dat ik het horloge werkelijk prachtig vind, wordt hij niet gedragen ivm mijn kleine pols (16,5cm).
Heb het horloge slechts 2x een avond gedragen. Het horloge is dus werkelijk nog als nieuw!
Hierbij de specificaties van de website:
Kast
· Grade 5 titanium
· 39mm breed x 46mm hoog. 16mm dik
· Bovenste saffierglas met antireflectiecoating
· Transparante saffieren kastachterzijde
· Druk-/trekkroon
· Waterbestendigheid: 3 ATM (30 m)
Uurwerk
· Miyota 9039 met in-house roterende uurmodule
· 24 jewels
· 28.800 tikken per uur
· Nauwkeurigheid van +/- 10 seconden per dag
· Gangreserve van 36 uur
Wijzerplaat
· Grade 5 titanium arm, geanodiseerde aluminium roterende gepatenteerde piramides en een wijzerplaat met visschubpatroon, Swiss Super-Luminova™ gecoate cijfers op de halfronde minutenring, en roterende piramides
Band
· 28-20 mm Italiaans leer, met de hand gestikt en voorzien van een massieve Grade 5 titanium gesp
· Bij elk horloge wordt ook een tweede nylon band meegeleverd.
Gelimiteerd tot 100 stuks
Merk en model: Orbitron Titanium Shadow
Diameter: 39 mm breedte, 16,0 mm hoogte
Leeftijd: 4 maanden oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2025
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9039 met in-house roterende uurmodule
Vraagprijs: 750 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.