TK: Venezianico Arsenale Avventurina

Te koop!

Merk en model: Venezianico Arsenale Avventurina
Diameter: 40 millimeter
Dikte: 9,95 millimeter dun!
Waterdicht tot op 50m
Leeftijd: Augustus 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Door, extra band, half-link en schakels.
Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk, op kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Licht gebruikt met haarlijntjes.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9039 Automaat
Vraagprijs: €625,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Hierbij bied ik mijn slechts twee maanden oude Venezianico Arsenale aan. Dit horloge draagt heerlijk en is absoluut prachtig, ik draag hem echter heel spaarzaam en heb mijn oog op iets anders laten vallen dus moet hij worden geslachtofferd.

Omdat tweedehands horloges behoorlijk vies kunnen zijn is de band is vandaag nog even in de ultrasoonreiniger geweest. Zo ben je verzekerd van een zo-schoon-als-nieuw horloge bij aankoop :grin: De rubberen band (waar het horloge normaal op wordt verkocht), is ongedragen.

Mocht je het niet eens zijn met de prijs, stuur me vooral een bericht, ik sta open voor feedback.

15 likes