TK: Verdal Type Tour de France

Ik ruim verder op! :slight_smile:
Net zoals begin dit jaar verkoop ik een Verdal ‘Type Tour de France’. Dit modelletje komt uit de jaren 70 en is een leuk verzamelstukje.

• Geheel origineel, incl. de gesigneerde kroon en gesigneerd plexi (verdal zeepaardje).
  • Loopt correct, windt strak op.
  • Plexi nagenoeg krasvrij, en brushing op de kast nog netjes zichtbaar. Voornamelijk wat haarlijntjes op de kast te vinden.
  • Mooie blauwe ‘suburst’ plaat, zonder patina met Small seconds.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Verdal ‘Type Tour de France’
Diameter: 35,5mm zonder kroon.
Leeftijd: 1970s geloof ik.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020 of zo…
Factuur en/of certificaat: Negatief!
Originele doos en/of eventuele accessoires: Eveneens, negatief!
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in Noord-België. Verzending mogelijk voor 10,5 EUR.
Conditie (krassen, werking etc): Zie omschrijving en plaatjes.
Soort uurwerk en kaliber: Een voor mij onbekende handopwinder.
Vraagprijs: 175 ekkies. Staat er nog entje op ebay voor 350, en overigens op het net allemaal 200+… Lijkt me redelijk strak zo dus.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. → Jup!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes