Wie neemt deze mooie Vintage Chronograaf van me over? Ik draag ‘m niet vaak meer, dus mag weer door naar de volgende liefhebber. Na een paar dagen weer om de pols loopt ‘ie nog steeds zoals het hoort, zonder zichtbare afwijking. De chronograaf doet het zoals het moet, en reset netjes.
Merk en model: Jolus Chronograaf met Landeron 51
Diameter: 37mm zonder kroon
Leeftijd: jaren ‘60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Ergens begin vorig jaar.
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen. Wordt verkocht zoals afgebeeld.
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden mogelijk op kosten en risico van de koper. Af te halen in Noord-België
Conditie (krassen, werking etc): Goed, zoals afgebeeld. Werkt perfect en het horloge houd de tijd mooi bij. De chronograaf werkt perfect.
Soort uurwerk en kaliber: Landeron 51 Handopwinder
Vraagprijs: 285 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.