TK Vintage Delbana Chrono

Merk en model: Delbana Chrono
Diameter: 34
Leeftijd: jaren 50/60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Een jaar of 6/7 geleden
Factuur en/of certificaat: Neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Neen
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen en eea bekijken heeft de voorkeur bij bekende leden, opsturen kan ook
Conditie (krassen, werking etc): In keurige vintage staat volgens mij
Soort uurwerk en kaliber: Landeron ??
Vraagprijs: 375,00

Ik ben wat aan het verkopen en deze prachtige Delbana is het volgende slachtoffer. Hij loopt keurig, ook de chrono loopt en reset netjes op nul.

Ik weet dat er een Landeron uurwerkje in zit, het kaliber is mij ontschoten en ik durf hem niet open te maken… De minuten counter loopt continu en de chrono counter, de rechter op de foto, verspringt per minuut. Reset ook netjes op nul, zie de laatste foto’s.

Dan de foto’s:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Upje!