Te koop Nivia
Rikketikvondst, ziet er prachtig uit, mij verkocht als NOS, en volgens de aardige verkoper verse sevice. Loopt in ieder geval mooi. Is spaarzaam wat over te vinden op het web. Is gewoon een heel mooi horloge, maar heb er teveel en komt nauwelijk om de pols. Geloof dat meer HF’s daar af en toe last van hebben. Laat hem graag gaan naar een liefhebber.
Merk Nivia
Diameter: 21mm bij 30 mm, van lug to lug is het 43 mm.
Leeftijd: weet niet, ik denk ergens jaren 60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7 januari 24
Factuur en/of certificaat: nee, maar grappig genoeg zat aan het bandje wel de (denk ik) originele tag
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only, heeft vaste lugs, en heb er een paar nieuwe clip bandjes bijgekocht, die krijg je er allemaal bij.
Verzendkosten of afgehaald: je mag hem regio 010 komen halen, maar verzenden (kosten koper) kan natuurlijk ook.
Conditie (krassen, werking etc): hij ziet er echt bijna als nieuw uit, werkt goed
Soort uurwerk en kaliber: dat weet ik niet, volgens de wijzerplaat is hij non magnetic
Vraagprijs: 250 euri, is wat ik ervoor betaald heb plus de prijs van de bandjes
Voor 35 euro extra krijg je de advertentie (zonder lijst) erbij. Die is volgens hprints.com uit 1948 en is origineel, ik denk een bladzij uit een tijdschrift,
Geniet:
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).