TK: Watchbox Benson Black Series

Beste HF leden,

Hierbij bied ik mijn mooie en kwalitatief hoogwaarde horlogedoos van Benson (Black Series) tekoop aan. Deze horlogedoos heeft ruimte voor 12 horloges inclusief 2 vakjes voor eventuele horloge accessoires of sierraden. Hij verkeerd in nette staat, maar heeft bij het openingsmechanisme aan de binnenkant een kleine beschadiging. Verder echt een prachtige horlogedoos met zeer mooie en luxe afwerking. Aangezien ik een nieuwe heb gekocht met meer horloge opbergvakken, mag deze maar een nieuwe eigenaar. Ik heb er destijds geloof ik tussen de €500 en €600 voor betaald. Ik zie ze nog mondjesmaat nieuw aangeboden worden voor gelijkbare prijzen, en anders alsnog ivm invoerrechten en BTW bij invoer.

Deze doos mag weg voor €275.

Voorkeur gaat uit naar persoonlijk ophalen. Verzenden mogelijk op risico van de koper. Ik zal mijn uiterste best doen om hem in de zelfde staat aan te laten komen, maar zodra het pakket bij het postbedrijf is, heb ik er geen invloed meer op.

2 likes

Wie gaat zn goedkope aliexpress / amazon horlogedoos upgraden? :1st_place_medal:

1 like